2011. december 1., csütörtök

Kutyakeksz

Tepertős kutyakeksz

Lassan már közhely, hogy a boltban kapható termékek (akár élelmiszer, akár kozmetikum), tele vannak nem kívánatos anyagokkal, adalékokkal.
Friss kutyatulajdonos lévén, a kutyakeksz is érdeklődésem középpontjába került, el lehet-e készíteni házilag, és kedvencem mit fog szólni hozzá.

A neten találtam is pár receptet, ezt próbáltam ki elsőként.
A siker nem maradt el, még a szomszéd kutyának is ízlett :)

Legyen otthon:
  • 45 dkg liszt (én vegyesen használtam teljes kiőrlésűt, simát)
  • 2 tojás
  • 1 sárgarépa reszelve (volt, hogy almát tettem bele)
  • 40 dkg tepertő ledarálva
 Az alapanyagokat összedolgozzuk, nyújtjuk, kiszaggatjuk, sütjük.

Akinek készült


Forrás: 
Soproni kutyasuli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide írhatod felmerülő gondolataidat...